Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: Shutterstock.com

Módní šílení mají ženy raději než sex

Vědci, lékaři, sociologové, profesoři univerzit a často i jejich studenti, týmy pracující ve výzkumných ústavech... Ti všichni neustále bádají a stále častěji přinášejí výsledky opravdu kuriózních výzkumů.

Tématem číslo jedna je již tradičně sex. Nejinak je tomu i v případě amerických sociologů, kteří nedávno provedli průzkum mezi tisícovkou obyvatelek deseti největších amerických měst a jejich závěrečný verdikt zní jasně - ženy mají větší požitek z nakupování nových kousků oblečení než ze sexu.

 

Většina žen by se prý vzdala sexu až na dlouhých patnáct měsíců, jen kdyby měla po ruce stále nové neokoukané a módní věci na sebe.

 

Takové dámy by nejspíš neváhaly a kdyby jim na jedné straně postele ležel nádherný roztoužený muž či milovaný partner a úžasný obleček na straně druhé, automaticky se vrhnou po neživé variantě.

 

Více věrnosti pro hadříky

Šedesát procent respondentek by raději oželelo měsíc sexu, než aby se vzdaly oblíbeného kusu oblečení. A pokud si některý hadřík opravdu oblíbí, dokážou ho nosit až dvanáct a půl roku, což je ještě o rok více než průměrná délka vážného vztahu v Americe. Tudíž například nejmilejšímu svetříku jsou věrnější než svému partnerovi.

 

Necelá polovina dotázaných žen ještě přiznala, že v současné době je lépe uspokojí nové oblečení než milování s partnerem.


Snad jsou na tom Češky o poznání jinak a nevydají se v amerických šlépějích... Co myslíte vy?

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 167