Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Brýle Gucci / foto: Foto: Gucci

Gucci se svými brýlemi vzhůru nohama sklízí obdiv i posměch

Značka Gucci je známá svojí extravagancí, ovšem poslední dobou vzbuzuje debatu, jestli její výstřelky nejsou už trochu za hranou. Po roztrhaných punčocháčích a virtuálních teniskách přicházejí na scénu brýle vzhůru nohama.

Luxusní značky prezentující vysokou módu mají tendenci svými modely provokovat, šokovat a vzbuzovat rozporuplné pocity. Ne jinak je tomu u značky Gucci, která se neustále snaží o to, aby o ní bylo slyšet. Není to tak dlouho, co přišla s rebelskými roztrhanými silonkami, které nabízela v přepočtu za 4 000 Kč. Světe div se – zákazníci, nebo spíše zákaznice se po nich mohli utlouct. Následovaly tenisky v přepočtu za 300 Kč, což je naprosto zarážející částka, za kterou by tato značka neprodala ani tkaničky do bot. Háček byl v tom, že se jednalo o obuv virtuální, tedy takovou, kterou je možné použít jen jako filtr na instagram a nelze ji fyzicky obout. Přesto i zde se našli módní nadšenci, kteří si virtuální obuv zakoupili.

Roztrhané punčochy

Brýle naopak

Nyní přichází značka Gucci s další extravagantní novinkou v podobě atypických brýlí. Když je modelky poprvé představily, dočkaly se rozporuplných reakcí a také dotazů, zda je nemají nasazeny obráceně. Rámečky brýlí jsou však naschvál navrženy tak, aby vytvářely opačný dojem, než bývá zvykem u klasických brýlí. Působí trochu hravým dojmem, jako když si malé děti nešikovně nasazují brýle dospělých a předvádí se v nich. Jejich cena však rozhodně dětské hračce neodpovídá. Oficiálně se prodávají za 540 Euro, tedy v přepočtu za necelých 14 000 Kč.

Brýle Gucci

Inspirace v očích kočky

Designéři společnosti Gucci se inspirovali brýlemi ve stylu kočičích očí z 50. let a 60. let a jednoduše je upravili tak, aby působili dojmem, že si je jejich majitel nasadil obráceně. Výrazné obroučky z více vrstev černého a bílého acetátu vkusně doplnili o decentní květinové motivy a miniaturní logo značky Gucci.

Značka Gucci

Být vidět a slyšet – to je, oč tu běží...

Sám Gucci popisuje svůj produkt následovně: „Tyto sluneční brýle jsou netradičně pojaty v rámečcích kočičích očí inspirovaných v 50. a 60. letech a jsou prezentovány v obráceném designu, který vytváří efekt vzhůru nohama “. O tom, že brýle velmi zaujaly širokou veřejnost, není pochyb. Svědčí o tom i stovky reakcí a komentářů, které denně společnost eviduje na svých stránkách. Některé jsou ohromené, jiné zmatené, další odsuzující i pobavené. S jistotou však lze říci, že značka Gucci opět dokázala zaujmout a strhnout na sebe pozornost.

Zdroje:

https://www.curioctopus.it/read/33149/gucci-mette-in-vendita-i-suoi-occhiali-al-rovescio:-l-accessorio-che-confonde-il-web

https://www.gucci.com/it/it/pr/women/accessories-for-women/sunglasses-for-women/cat-eye-sunglasses-for-women/inverted-cat-eye-sunglasses-p-643012J07401074

https://magazin.cz/lifestyle/13082-gucci-nabizi-virtualni-modu-jako-prvni-predstavuje-tenisky-dostupne-pro-kazdeho

 

 

 

Gucci se svými brýlemi vzhůru nohama sklízí obdiv i posměch

V diskuzi není dosud žádný příspěvek. Napiš ten první!