Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Ilustrační foto / foto: Nike

Francouzský fotbalový tým si vysloužil označení pitomců

Uznala to už i značka Nike, o které konkurence a starý otřepaný vtip tvrdí, že je na světě jen proto, aby bylo možno si takové jedince odškrtnout.

Ve středu 19. ledna 2011 společnost Nike a Francouzská fotbalová federace stvrdily své partnerství . Za účasti Marka Parkera (prezident a CEO Nike), Laurenta Blanca (trenér reprezentace), jimž dělali stafáž hráči Abou Diaby, Alou Diarra, Florent Malouda a Yann M’Vila, byly představeny nové dresy, které mají podle tiskové zprávy kombinovat francouzský styl a tradici, což v případě Francouzů může znamenat i jejich oblíbenou činnost – stávku.


Jelikož kopálisti galského kohouta mají co napravovat a myslí to nyní skutečně upřímně, mají u znaku na srdci ještě navíc heslo „Nos Differences Nous Unissent“ (volně přeloženo „naše rozdíly nás spojují“). Prostě komici. Nicméně Nike a federace doufají v novou éru francouzského fotbalu, a tak vše spojené s touto kolekcí propojuje kampaň „Vive le football libre“.


Nově představené dresy mají podle výrobce maximalizovat výkon – díky ergonomii – a kupodivu také minimalizovat dopad na životní prostředí. Zřejmě tím, že jsou při jejich výrobě použita polyesterová mikrovlákna vyrobená z recyklovaných plastových lahví a přírodní bavlna (u trička jde o poměr 96 : 4). Pokud náhodou fandíte Francii nebo se z nějakého důvodu chcete navléknout do francouzského dresu, máte šanci od 5. února, kdy bude tento skvost uvolněn do prodeje.

Diskuze k článku:

Captcha

Počet příspěvků v diskusi: 3